maandag 29 juni 2015

Dag 18 : Final day on holiday

De laatste vakantiedag .... Het moest er natuurlijk een keer van komen. Deze vakantie is omgevlogen. Klik klik voorbij. Maar zoveel mooie dingen gezien en leuke dingen gedaan.
Maar voor vandaag rustig aan. En we staan lekker niet op tijd op. Half negen lopen we richting ontbijtzaal waar we wat yoghurt met cerios en boterhammen eten. Dan pakken we een rugzak en de koelbox in en gaan we op pad. Eerst maar Red Rocks park. Als het goed is is alleen vanavond een concert van Ed Sheeran dus hoop dat we nu wel het theater in kunnen. Rob wil er graag heen vanwege U2. Het is maar een stukje rijden van het hotel. En dit keer hebben we wel geluk want het is gewoon open voor publiek en we kunnen we auto kwijt op de dichtstbijzijnde parkeerplaats. 




Meteen herkenning als we over de balustrade kijken. Veel mensen zijn aan het hardlopen op de tribune. We lopen een rondje door het theater en gaan nog even kijken in de hall of fame. We zitten weer hoog want als we de trappen oplopen zijn we beide weer buiten adem. En het is warm. Neem het warme weer wel mee zie ik op internet. Hittegolf in Nederland. 




De volgende stop is Golden. Een klein plaatsje dicht bij. We stoppen even bij het visitor center en schrijven ons in. Vinden ze altijd leuk als je dat doet. Dan lopen we een rondje door het stadje. Kijken in een paar winkeltjes of we nog wat leuks vinden. Dan lopen we nog even naar de brouwerij van Coors. Er zijn wel tours maar daar hebben we geen zin in. 






We duiken de auto weer terug in en rijden Lookout mountain op. Helemaal op de top ligt Buffalo Bill begraven. We gaan even kijken bij zijn graf. We hebben honger dus eten even snel een hotdog met chips. Het smaakt redelijk. 



Even retour hotel. Ik voel me niet zo lekker. Denk een combi van de hitte en de hoogte. Beetje misselijk. Even klein uurtje chillen en even de oogjes dicht en bedenken wat we nog willen zien. Rob wil nog naar een outdoorwinkel en elektronica winkel in de buurt. Dus gaan we daar even heen. Ik scoor nog een paar flipflops bij de outdoorwinkel.
Dan door naar Old Navy waar we altijd wel scoren voor de kids maar dit keer niks kunnen vinden .
Dan rijden we nog naar een ander winkelcentrum (Colorado Mils) waar we een rondje lopen. Yes vind toch nog wat voor het kleine spook. Koop nog twee shirtjes voor m'n andere nichtje Mirthe en nog broekje voor te rennen van Adidas. M'n misselijkheid is nog niet over. We gaan terug naar het hotel. Gelukkig maar een kwartiertje rijden. Maar het is vies druk op de weg. Iedereen wil naar huis dus langzaam rijden. Ondertussen voel ik me er niet lekkerder op. Maar we komen er wel. Gelukkig. We ruimen de auto alvast leeg en gaan naar de kamer. Toch maar even wc, dan voel ik me iets beter.
Even liggen nog en dan toch maar wat eten. Aan de overkant van de straat ligt old Chicago, een pizzeria. Hij krijgt vier sterren dus moet goed zijn. De tent zit vol. We bestellen allebei een kleine 8" pizza. Hij is echt super lekker. Goed belegt en lekker knapperig. Jammie. Ik voel me meteen iets beter na het eten. 

Zo eens de koffer inpakken. Kijken of alles erin past. De auto is al leeg. Dan lekker douche en op tijd slapen. Morgen lange dag en erger nog geen nacht.
Proppen en proppen maar alles past in de koffer en nog ruim onder het gewicht. Yeah !!!! Net fris gedoucht. Nu nog een goede nacht slaap en dan klaar voor de terugreis morgen. Eerst van Denver naar Chicago en dan door naar Amsterdam. Scheelt dit keer geen douane gezeur en iets langer de tijd om over te stappen. En als ik het goed heb gaan de koffers automatisch naar Amsterdam. Ik ben benieuwd. Morgen laatste verslag. Dan zit het erop. Slaap lekker !!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten